Realizujeme nevšední webové projekty na klíč

Realizujeme nevšední webové projekty

  1. Web naklikaný za pár minut
  2. Grafika ze šablony za jednotky $
  3. Logo a firemní motto vygenerované zdarma v neznámé online službě
  4. Texty na web vygenerované pomocí chatGPT
  5. Profit

Tak takhle ne

Takových „řešení‟ je na internetu spousty a stále přibývají. Jeden vedle druhého, nemají šanci na úspěch. Jsou navzájem zaměnitelné a nepřicházejí s ničím novým, zajímavým. Jedná se o internetovou šeď.

Touto cestou nikdy nepůjdeme. Nemůžeme realizovat něco, čemu sami nevěříme, že bude úspěšné. Od nás můžete očekávat pouze profesionální přístup a kvalitní výstup.

Pouze zajímavé projekty na klíč

Bobcat CRM

CRM na klíč, které centralizuje firemní data i procesy a šetří tak vysoké statisíce ročně, má svojí mobilní aplikaci na skenování dokumentů i čárových kódu stavebních strojů? To jsme vytvořili pro CRM pro Bobcat CZ a.s.

Více v případové studii

OptikDoDomu.cz

E-shop, ve kterém si vyzkoušíte brýle před zakoupením online? Propojení s CRM, které jsme taktéž vytvořili na klíč. Desítky zajímavých interaktivních podstránek pro zabavení uživatelů.

Více v případové studii

Viola.cz

Rozsáhlý e-shop se stovkami tisíc produktů, který je napojen na uzavřený IS MyWac, ke kterému nebyla dokumentace, specifikace, nic..? Žádný problém.

Více v případové studii

ModerniKeramika.cz

Středně velký eshop s desítkami tisíc produktů. Centralizace dat v IS ABRA, automatizace načítání produktů a cenotvorby z feedů dodavatelů. Bezúdržbový kiosek pro kamenné pobočky s rozhraním uzpůsobeným pouze pro dotykové ovládání a data sdílející s eshopem.

Více v případové studii

Ella's burger & pizza

Prezentace pro 2 restaurace s možností rozvozu vyžaduje kvalitní objednávkový systém, ve kterém si zákazník vše jednoduše nakliká a objedná. Součástí je pak i objednávkový terminál v kamenných provozovnách pracující s totožnými daty - produkty a cenami, které jsou na webu.

Více v případové studii

Podívat se můžete na další zajímavá díla, která máme na svědomí.

A jak to děláme?

Ke každému projektu a zákazníkovi přistupujeme individuálně a snažíme se vyhovět jeho potřebám a specifikám díla. Nicméně následující body jsou shodné pro drtivou většinu projektů, které tak rádi realizujeme.

1. Analýza životaschopnosti projektu

Na první nezávazné schůzce se u kafe pobavíme primárně o tom, k jakému účelu by měl Vás projekt sloužit. V čem je vyjímečný, jaké má slabé a silné stránky. Vlastně uděláme rychlou SWOT analýzu. Také budeme zkoumat cílovou skupinu, pro kterou je určen a ziskovost samotného projektu. Pravděpodobně již v této fázi odhalíme možná úskalí a třeba realizaci projektu úplně zavrhneme. Anebo také formou brainstormingu vymyslíme, co by bylo dobré ještě nad rámec zadání realizovat.

2. Analýza konkurence

Tento krok se často dělá paralelně s prvním krokem, protože se doplňují. Veškeré jednotlivosti poptávaného projektu je potřeba postavit oproti již funkční konkurenční službě nebo produktu. U konkurence se dá často inspirovat tím, co dělá správně a dělat to ještě lépe. Ale také tím, co očividně není dobré a úplně se tomu vyhnout.

3. Skica

Ve chvíli, kdy máme k dispozici všechny požadavky na řešení, pouštíme se do vytvoření skicy webu - ať již tužkou na papír nebo fixou na tabuli, případně digitálně formou wireframu. Zde by mělo vzniknout logická i informační struktura webu. Layout a rozložení jednotlivých informací na stránce. V tuto chvíli by se již mělo myslet na to, aby web zůstal přehledný a návštěvník se v něm jednoduše orientoval. Také se zde definují takzvané informační priority - jednoduše řečeno - ty nejdůležitější informace co nejvýše.

4. Grafický návrh

Na základě odsouhlasené skicy se pouštíme do dalšího kroku a tím je samotný grafický návrh. Musí zde dojít k dodání potřebných podkladů, jako jsou fotografie, logo, logomanuál, textový obsah a další. V tomto kroku již vzniká plnohodnotný webdesign s důrazem na moderní a přehledný vzhled. Vše je uzpůsobeno cílové skupině s ohledem na doporučené UX postupy a je definována vizuální priorita u důležitých informací, které by návštěvník webu určitě neměl minout.

5. Vývoj

Jakmile máme odsouhlasené grafické návrhy, pouštějí se naši vývojáři do práce. Samotný vývoj je rozdělen do několika menších úkolů a je tak možné na nich pracovat paralelně. Ve vývoji klademe důraz na bezpečnost, spolehlivost a rychlost řešení. Ani jeden z těchto parametrů nesmí být podceněn, protože má přímý dopad na úspěch řešení.

6. Spuštění

Již máme vše důkladně vytvořeno, nastaveno a otestováno. Máme připraveno ke spuštění na oficiální adrese. Do té doby, a to i v průběhu realizacie běžel projekt na testovací adrese, na které probíhaly průběžné testy a zákazník si vše mohl vyzkoušet a připravit. Termín spuštění je již v rukou zákazníka. Samozřejmě při a po spuštění důkladně kontrolujeme všechny protokoly, zda se někde nevyskytují chyby, které případně okamžitě opravujeme.

7. Profit

Nejdůležitější bod nejen pro nás, ale především pro našeho zákazníka. Zákazníka bereme více jako partnera a veškerá naše snaha směřuje k tomu, aby náš partner získal z řešení od nás co nejvíc. Profit zákazníka je i náš profit. Jeho selhání považujeme za své selhání.

Podívejte se také na našeho přehledného průvodce „Postup tvorby webové prezentace“.

Průběh tvorby webových stránek

Zajímalo Vás někdy, jak vlastně takový web vzniká? Co všechno za tím stojí, co vše je potřeba udělat? Tak právě pro Vás jsme vytvořili stručný průběh vývoje webu!

Slovníček

Jsou pro Vás některá technická slova nesrozumitelná? Zkuste náš slovníček internetových pojmů