Elektro-viola s.r.o.
Rodinná firma se na trhu velkoobchodního prodeje elektroinstalačního materiálu pohybuje již od roku 1991.
Cílem společnosti je spokojený zakazník, který společnost vnímá jako spolehlivého partnera v každé době. Ke každému zákazníkovi proto přistupujeme individuálně. Samozřejmostí je zákaznícký servis na vysoké úrovni, přátelský kolektiv pracovníků, velké skladové zásoby, spolehlivá logistika, marketingová podpora a v neposlední řadě skvělá cena.
Zadání
Vytvoření nového e-shopu, který nahradí současné nevyhovující řešení. E-shopu, který bude dle moderních designových trendů a zlepší uživatelský prožitek. Nabídne novou funkcionalitu uživatelům i správcům a zároveň procesy zautomatizuje a usnadní práci. Velký důraz byl kladen na rychlost, přehlednost, dostupnost informací, rozšíření uživatelské sekce a možnost kvalitního filtrování a vyhledávání produktů. E-shop musí být nadimenzován na 200 000+ produktů.
Oceňuji jak průběh realizace nového e‑shopu, tak i jeho rozvoj po spuštění projektu.
Rychle jsem si zvykl z předchozího „to nepůjde” na „jasně, uděláme”. Především i naši zákazníci pociťují zrychlení a nové možnosti e‑shopu. Úspěšný web vřele doporučuji!
PAVEL KULHÁNEK
jednatel společnosti
Rychlé a komfortní objednávání
Jedno z největších očekávání od nového řešení bylo zajistit co nejsnazší tvorbu objednávek. B2B zaměření e‑shopu fakticky vyžaduje, aby zákazníci dokázali vytvořit rychlou objednávku bez nutnosti dlouhého procházení kategorií a složitého hledání konkrétního produktu.
Objednávání bylo vylepšeno o rychlé přidávání zboží do košíku podle kódů produktů, ale i čárových kódů (například jednoduchým naskenováním přímo z mobilu). Dále byla vytvořena možnost importu objednávek z excelových tabulek nebo načtení produktů do košíku z dříve vytvořených objednávek.
Bohatá uživatelská sekce
S novým designem byla vytvořena i nová uživatelské sekce, ve které mají uživatelé automaticky dostupné veškeré doklady, nabídky, objednávky, dodací listy, faktury a další. Doklady jsou z větší části interaktivní a lze se v nich jednoduše přepínat na konkrétní provázané položky.
Vychytané vyhledávání a filtrování
Zpříjemnili jsme samotné full-textové vyhledávání produktů, kdy lze vyhledávat dle názvu produktu, jeho interního kódu, EAN čísla nebo kódu výrobce.
Zároveň došlo k vylepšení filtrování produktů na základě parametrů, které produkty obsahují. Filtry se tvoří dynamicky na základě dat, které získáváme z interního IS.
Integrace IS myWAC
Propojení s velmi uzavřeným řešením interního informačního systému nazvaného myWAC, kde bylo potřeba zajistit obousměrnou synchronizaci produktových i uživatelských dat mezi IS a e‑shopem. Nezastavilo nás ani to, že je IS myWAC kompletně bez dokumentace, neexistuje žádné API rozhraní a podpora nereaguje na dotazy. Přistoupili jsme k tomu jako k uzavřenému řešení (tzv. blackboxu), které jsme napojili nízkoúrovňově přímo na databázi a metodou pokus-omyl došli k funkční a vyladěné symbióze.
Věrnostní program
Jedním z pro-uživatelských vylepšení na novém e‑shopu bylo zavedení věrnostního programu ve formě sbírání bonusových bodů. Ty se automaticky připisují uživateli do jeho uživatelského profilu po provedení objednávky a následně je lze uplatnit jako slevu u objednávky další.
Valeo a PunchOut
Po spuštění nového e‑shopu přišel požadavek na propojení a výměnu dat s velkými odběrateli společnosti Viola. Mezi ně patří například nadnárodní společnost Valeo. Toto propojení bylo řešeno pomocí standardu PunchOut, který se pro výměnu dat mezi B2B systémy často používá.
Obchodníci ze společnosti Valeo tak mohou jednoduše tvořit poptávky nebo objednávky u společnosti Viola, aniž by opustili komfort vlastního informačního systému.
Webdesign na klíč
Přejít na webSvěřte nám svůj nápad, přetavíme ho ve skutečnost.