OptikDoDomu.cz

E-shop na míru pro první oční optiku, která šetří Váš čas i peníze.

Logo Odd

Realizace

6 měsíců

ROK

2015

OptikDoDomu s.r.o.

Jedná se o českou firmu, která funguje již od roku 2010. Navrhuje vlastní originální značku brýlí s názvem Icona, které lze koupit v kamenných prodejnách, na e-shopu nebo skrze optické poradce.

Disponuje 9 kamennými prodejnami a více než 250 optickými poradci po celé ČR, kteří na zavolání přijdou k Vám domů a brýle si tak můžete vyzkoušet v pohodlí domova.

Zadání

Realizace nového a moderního e-shopu s důrazem na rychlost a přehlednost. E-shop musí být nadimenzován na vysokou návštěvnost v nižších jednotkách tisíc unikátních návštěv denně. Prioritou byla také synchronizace s CRM, taktéž z naší dílny a účetním systémem Pohoda. Celkově musí nové řešení udávat trend, být graficky jednotné, vizuálně přitahovat a přinášet drobné interaktivní prvky, které uživatele na webu pozdrží a udělají z něj zákazníka.

Petr Seidl

Vítám flexibilní a originální přístup společnosti Úspěšný web k vývoji i zákazníkovi. Při společných brainstormingových sezeních jsme vymysleli například online zkoušečku brýlí, interaktivní zrakové testy, kalkulátor brýlí, rezervační systém na směření zraku a další. Spolupráce trvá již více než 10 let a neustále e‑shop inovujeme. Doporučuji!

Petr Seidl

jednatel společnosti

Online zkoušení brýlí

Jako jeden z prvních e‑shopů na českém trhu přinesl možnost vyzkoušet si brýle online! Byli jsme u toho už v roce 2012, kdy jsme implementovali technologii třetí strany, která byla později kompletně nahrazena naším řešením na klíč. Uživatel si dnes jednoduše na počítači nebo mobilu aktivuje kameru, či si nahraje fotografii a vybrané brýle si „vyzkouší”.

Zkoušečka brýlí

Chatbot Šéfbot

Pro zlepšení podpory zákazníků a zlepšení interakce s nimi jsme nasadili chatbota s názvem Šéfbot, kterého jsme si dále dovolili optimalizovat a zosobnit. Nyní je na webu virtuální asistentka - chatbotka, kterou představuje modelka k tomu určená. Zákazník se tak může v podstránkách webu setkat se slečnou, která mu dokáže poradit s výběrem, koupí nebo třeba i reklamací brýlí.

Chatbot Šéfbot

Rezervační systém na měření zraku

Objednat se na změření zraku k optometristovi je často běh na dlouhou trať. Čekací doba je i několik měsíců a čas strávený v čekárně i tak bývá na několik hodin. Ne tak se službou, kterou jsme do projektu OptikDoDomu implementovali - jednoduchý rezervační formulář, ve kterém vyplníte termín a přesný čas, který se Vám hodí a víc neřešíte. Už za pár dní můžete mít dioptrie změřené profesionálním optometristou na prodejně a rovnou si zde nebo na e‑shopu nechat brýle vyrobit.

Rezervační systém

Výběr brýlí pomocí kvízu

Když uživatel neví, jaké obroučky si vybrat. Jaké brýle by mu asi tak slušely? Ke konkrétnímu tvaru obličeje? Tak přesně to lze jednoduše zvolit v několika krokovém kvízu, který jsme na míru vytvořili.

Návštěvník si tak na webu může nechat doporučit brýle, které se k němu hodí. Může tak učinit na základě výběru pohlaví, stylu, tvaru obličeje, tvaru brýlí a dalších parametrů. Na konci kvízu se pak zobrazí doporučené produkty.

Výběr brýlí www.optikdodomu.cz/kviz

Věrnostní program

Slevy prostě v ČR frčí. Prakticky nešlo jinak, tak jsme vytvořili věrnostní systém, který zákazníkům počítá bonusové body za registrace, doporučení nebo za napsání recenze k zakoupenému produktu. Zákazník pak nasbírané body může využít při další online objednávce na e‑shopu, v kamenné prodejně nebo i při osobní návštěvě optického poradce.

Bonusový program
Klára Seidlová

S Úspěšným webem jsme vymysleli, graficky navrhli a vytvořili celý systém věrnostního programu tak, aby byl pro naše uživatele co nejpřívětivější. Funkčnost i grafiku celého webu vždy tvoříme s ohledem na to, aby vše fungovalo a zobrazovalo se správně jak na PC, tak na telefonu. Práce při tvorbě webu a webového obsahu je nikdy nekončící. Těším se na další rozvoj, mám pocit že pro Úspěšný web není problém realizovat jakýkoliv nápad 🙂

Klára Seidlová

jednatelka společnosti

Zrakové testy

Dnes je trendy zavádět takzvanou gamifikaci, což je určitá forma marketingu. Ale zábavného. A kdo by si nechtěl hrát nebo se příjemnou formou i vzdělávat?

Na e‑shop jsme vytvořili na klíč několik interaktivních komponent, kde si můžete například zkusit, jak jste na tom s reakcemi nebo se dozvědět o tom, jak fungují polarizační brýle nebo jak vidí lidé s očními vadami. Ve výsledku tato gamifikace samozřejmě zvyšuje prodeje!

Výběr brýlí

Nákupní rádce

U větších a na obsah bohatých webových projektů je prakticky nutnost mít funkčnost ve formě FAQ (často kladených dotazů), poradny, slovníčku pojmů a dalších. Jako bonus jsme nasadili i videonávody, blog pro pořádný SEO obsah.

V neposlední řadě například i online kalkulátor brýlí, ve kterém si uživatel může ze zadaných dioptrických hodnot nechat spočítat přesnou cenu za výrobu dioptrických brýlí.

Nákupní rádce

Spojení s Pohodou

Veškerá účetní, produktová, skladová a klientská data je vždy potřeba centralizovat. U tohoto projektu byl požadavek na synchronizaci s účetním systémem Pohoda. Odesílání přijatých objednávek do Pohody a následné automatické generování zálohových a vydaných faktur je. Stejně tak pokladní doklady při hotovostních platbách jsou synchronizovány. Dříve zde takto bylo řešeno i EET.

Pohoda účetní systém

Komfortní uživatelská sekce

Registrovaní uživatelé se na každém e‑shopu potřebují cítit komfortně a mít k dispozici na pár kliknutí vše, co by mohli potřebovat. Vyhráli jsme si s tím, aby bylo možné se přihlašovat do uživatelského účtu i přes sítě Facebook a Google, aby měli na dosah přehlednou historii provedených objednávek i s možností rovnou zboží reklamovat nebo objednat znovu. Samozřejmě je zde i přehled nasbíraných kreditů, vystavené faktury a zábrusové listy.

Komfortní uživatelská sekce

Webdesign na klíč

Přejít na web
Zkuste nás
Postavme spolu unikátní projekt a ukažme Vaší konkurenci záda.
Poptat projekt