Ellvíra restaurant s.r.o.
Společnost provozující dvě vyhlášené rakovnické restaurace. První se specializuje na pizzu, druhá na burgery. V obou případech je kladen maximální důraz na kvalitu používaných surovin a samotnou prezentaci pokrmů. Vedle restaurací nabízejí i online objednávky a rozvoz.
Zadání
Vytvoření nových webových prezentací s objednávkovým systémem. Designově musí mít většinu prvků společných, stejně tak funkčnost mají sdílet velmi podobnou. Zároveň je potřeba vyřešit pokladní systém i na straně samotných restaurací tak, aby se produkty a objednávky sdílely mezi weby a restauracemi.
Za práci platíme formou burgerů a pizzy. Oboustranná spokojenost 🤣
Vít Škaloud
jednatel společnosti
Objednávkový systém
Jednoznačně největší uživatelská potřeba je u takového projektu mít možnost rychle a jednoduše vybrat z nabídky, online objednat a nechat si doručit na zadanou adresu. Objednávkový systém jsme vytvořili podobně, jako je tomu na e‑shopech. Tedy formou přidávání položek do košíku a poté vyřízení celé objednávky. Při přidávání určitých položek do košíku lze zároveň formou dialogového okna upřesnit, zda se má na danou položku přidat ještě více surovin.
Integrace GoSMS
Jednou z potřeb objednávkového systému bylo potvrzování přijatých objednávek. Volba padla na SMSky a konkrétně na poskytovatele SMS brány GoSMS.
Zákazníkovi automaticky přijde v SMS informace o stavu dané objednávky v okamžiku, kdy je systémem přijata nebo přepnuta do konkrétního stavu.
Jednoduché pro vývojáře, skvělé pro uživatele.
Terminál na vyřizování objednávek
Součástí projektu bylo i zhotovení rozhraní pro dotykové zařízení přímo v restauraci. Slouží pro příjem a vyřizování objednávek z webu, ale i objednávek vytvořených přímo fyzicky v restauraci. Rozhraní se automaticky aktualizuje a spustí zvukový signál při přijetí nové objednávky. Součástí je i jednoduchý pokladní systém.
Spojení s Pohodou
Abychom usnadnili i následnou práci z pohledu účetnictví, implementovali jsme podporu pro účetní systém. Volba padla na Stormware Pohoda. Ze systému tak odchází pokladní doklady, které jsou rovnou správně zaúčtované a tříděné i dle způsobu dopravy - tedy například rozdílné DPH pro jídlo na místě nebo na rozvoz. Dříve zde bylo automaticky řešeno i EET.
Snadná správa
Jako u každého webového projektu, který jsme realizovali, i zde se nachází kompletní redakční systém pro správu novinek, obsahu podstránek, fotogalerií, ale především i samotných objednávek a produktů. U produktů lze na pár kliknutí nastavovat základní údaje, jako je název, popis a například cena. Dále je možnost nastavit produktu také více variant, možnosti přidání dalších surovin, či párování doporučených produktů, které se pak nabízejí ještě před dokončením objednávky na webu.
Svěřte nám svůj nápad, přetavíme ho ve skutečnost.