Mikrostránky, microsites

Tvorba mikrostránek, microsites

Tvorba mikrostránek

Pod názvem microsite (nebo také mikrosite, mikrostránka) si můžeme představit jednoduchou a úzce zaměřenou webovou stránku. Od běžné webové stránky se odlišuje přesným zaměřením na určitý tematický celek nebo dílčí aktivitu Vaší společnosti.

Propagace pomocí mikrostránek

Mikrostránka je zpravidla určena k propagaci konkrétní služby nebo produktu. Graficky může být sladěna s oficiální stránkou společnosti nebo s nabízeným produktem či službou. Lze vytvářet i dočasné microsity a vytvářet tak sezónní nabídky (např. zájezdy na léto, prodej módního oblečení, apod.).

Tvorba mikrostránek

Smysl a využití mikrostránek

Funkční a výdělečná mikrostránka musí být bohatá na klíčová slova a slovní spojení (viz SEO optimalizace), aby ji vyhledávače nabízely uživatelům co nejvýš. Pamatujte také na propojení s Vaší oficiální webovou stránkou a sociálními sítěmi (více v sekci Internetový marketing). Snažte se uživatele zaujmout a nabídnout mu přidanou hodnotu k Vašim službám a produktům ve formě zajímavých článků, doplňkových informací a fotografií, případně tipů a triků na netradiční použití produktu.

Máte zájem o vytvoření mikrostránky? Ozvěte se nám, kontaktujeme Vás a projekt spolu probereme.